Com us varem avisar en un anunci de data 25 de setembre la companyia del antivíric Sophos va informar d'uns problemes en les actualitzacions a causa  d'un fals positiu. Una vegada que s'ha trobat una solució per reparar aquest problema, us informem de les tasques que heu de dur a terme:

1.       Engegueu la consola de Sophos:  Inicio - Todos los programas – Sophos – Sophos Endpoint security and Control – Sophos Endpoint Security and Control

2.       Activeu protecció activa: Des de consola Sophos fem, Configurar – Antivirus – Protección Activa de Sophos – Marquem la casella “Activar la protección activa”

3.       Verifiqueu exclusions: Configurar – Antivirus – Escaneado en acceso – Exclusiones , verifiqueu que estan les següents:

C:\Archivos de programa (x86)\Sophos\
C:\Archivos de programa\Sophos\
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Sophos\
C:\Program Files\Sophos\
C:\ProgramData\Sophos\
C:\Windows\temp\sophos_autoupdate1.dir\

Todos los archivos remotos

4.       Desau des de Sophos al servidor de domini el pegat  FixIssues.exe: http://downloads.sophos.com/tools/FixIssues.exe   (respectar majúscules).

5.       Executau FixIssues.exe i no tancar cap finestres de les que vagin sortint fins que ens indiqui que el procés ha finalitzat. Atenció: tingueu paciència, pot tardar.

6.       Un cop finalitzada l’aplicació del pegat ha d’aparèixer  la icona de Sophos al cantó inferior dret.

7.       Tanqueu sessió i torneu a entrar com administrador, verifiqueu que no dona error i que apareix la icona de Sophos al cantó inferior dret . Obriu la consola de Sophos i verifiqueu que està actualitzat.

8.       Envieu correu al servei d’informàtica Educativa seguint el protocol que trobareu a Consultes i propostes al Servei de Tecnologies de la Informació  informant de l’actualització així com del resultat final.