— GARANTIA EXHAURIDA — Si l'avaria correspon a la quota lliurada amb número d'expedient CMN06 2009 16171, les incidències es dirigiran al CAU (Centre d'Atenció d'Usuaris) d'APD mitjançant el formulari web de l'adreça http://www.gapd.es/postventa/solicitud.htm
Equipament subministrat per APD (Algoritmos, Procesos y Diseños, S.A):
Durada de la garantia: 2 anys, finalitza dia 13/1/2012
Igualment es remetrà una còpia del missatge a l'adreça suport@educacio.caib.es
En aquells casos en que la comunicació per correu electrònic no sigui possible es podrà telefonar al número 902 400 234, o bé enviar un fax al número 91 422 9813.
En qualsevol dels casos s'haurà de comunicar la següent informació:
- Identificació de contracte: CMN06 2009 16171
- Centre
- Persona de contacte
- Telèfon
- Horari
- Adreça de correu
- Marca equip avariat
- Model de l'equip
- Número de sèrie
- Descripció de la incidència
— GARANTIA EXHAURIDA — Si l'avaria correspon a la quota lliurada el curs 2006/2007, les incidències es dirigiran al CAU (Centre d'Atenció d'Usuaris) de Seidor Microsistemes mitjançant l'adreça de correu soporte@seidor.es.
Igualment es remetrà una còpia del missatge a l'adreça suport@educacio.caib.es
En aquells casos en que la comunicació per correu electrònic no sigui possible es podrà enviar un fax al número de telèfon 93 317 38 18 o bé telefonar als números 902 998 204 i 93 304 32 22.
En qualsevol dels casos s'haurà de comunicar la següent informació:
- Identificació de contracte: CENTRES_DOCENTS_CAIB
- Centre
- Persona de contacte
- Telèfon
- Horari
- Adreça de correu
- Equip (PC, monitor, etc)
- Número de sèrie
- Descripció de la incidència
— GARANTIA EXHAURIDA — Si l'avaria correspon a la quota lliurada el curs 2004/2005, les incidències es passaran mitjançant un dels números de telèfon següents:
* Ordinadors Inves: Tel. 902 354 435.
* Impressores Lexmark: Tel. 902 114 645.
* Scanners Epson: Tel. 902 404 142.
En el cas que l'avaria sigui d'un servidor Fujitsu-Siemens, s'enviarà un correu a l'adreça cac@fujitsu-siemens.com amb còpia a aborras@educacio.caib.es.
Quan això no sigui possible es podrà telefonar al 902 118 218.
En qualsevol dels casos s'haurà de comunicar la següent informació:
* Nom del Centre:
* Adreça:
* Localitat:
* Persona de contacte:
* Telèfon de contacte:
* Horari:
* Model:
* Número de sèrie:
Convé tenir en compte que tot el material disposa d'un període de 4 anys de garantia.
— GARANTIA EXHAURIDA — Si l'ordinador correspon al projecte "Internet a l'escola", les incidències les passarà el Coordinador/a informàtic/a o bé algun membre de la directiva designat pel director/a.
La comunicació es dirigirà al CAU (Centre d'Atenció als Usuaris) de Red.es que té l'adreça de correu cau@internetenlaescuela.es
Igualment es remetrà una còpia del missatge a l'adreça aborras@educacio.caib.es per tal que la Conselleria en tengui constància.
En aquells casos en que la comunicació per e-mail sigui impossible, es podrà telefonar al 902 010 467.
Un cop la incidència sigui resolta enviareu un correu a l'adreça aborras@educacio.caib.es indicant la data de la reparació.
En qualsevol dels casos s'haurà de comunicar la següent informació:·
* Nom del Centre:
* Adreça:
* Localitat:
* Persona de contacte:
* Telèfon de contacte:
* Horari:
* Número de sèrie:
* Codi de l'equip (Apareix escrit a l'ordinador junt amb es logotip de Red.es i està compost de "5 números / dues lletres / dues lletres / dues lletres", per exemple 16303/DL/IE/SM):
* Descripció de l'avaria:
Convé tenir en compte que el CAU de Red.es es troba a Madrid per la qual cosa és possible trobar interlocutors que no entenguin bé el català, oralment o per escrit.
— GARANTIA EXHAURIDA — Si l'ordinador correspon a la quota lliurada el 2003, les incidències es passaran mitjançant el servei d'atenció al client d'ID Grup ®, a la adreça de correu atencionalcliente@idgrup.com, i amb CC a Toni Borràs, adreça aborras@educacio.caib.es.
Quan això no sigui possible podeu telefonar al 902 902 208.
Un cop la incidència estigui solucionada enviareu un correu a la adreça aborras@educacio.caib.es indicant la data de reparació.
En qualsevol dels casos caldrà comunicar la següent informació:
* Client i centre: CAIB – centre IES/CP ...
* Adreça:
* Població:
* Horari del centre:
* Telèfon de contacte:
* Persona de contacte:
* Correu-E de contacte:
* Model de l'equip avariat:
* Número de sèrie de l'equip:
* Descripció de l'avaria:
* Codi de contracte de manteniment: MA2435