Imprimeix
Categoria: Execució de garanties
Vist: 7396
AvísAbans de donar avaria heu de tenir en compte que la garantia NOMÉS inclou defectes de maquinari i per tant si es passen incidències de programari, configuració o degudes al mal ús de l'equipament l'empresa adjudicatària podrà aplicar els corresponents càrrecs al centre docent. En cas de dubte ABANS de donar avaria ho podeu consultar amb el CAU d'Educació seguint el protocol que podeu trobar a:
Avaries - Petició suport TIC al CAU

Procediment avaries - CONTR 2012 1603

Equipament subministrat i instal·lat per ACISA:

Ordinadors Acisa Xarxipèlag 2.0  2012

Monitor TFT 21,5" Philips 226V3LAB5/00

Pissarra digital tàctil resistiva Smart SB480

Projector de distància curta   Mitsubishi EX321

Altaveus Comm CWS-206

Instal·lació PDI + Projector + PC Aula + Altaveus

NOTA: Si l'avaria del projector Mitsubishi es deguda a un problema de la seva làmpada (per exemple: làmpada fusa o esgotada), no s'ha d'executar aquesta garantia, ja que la seva reposició no entra en garantia.

Consultau l'article "Làmpada de substitució per al projector MITSUBISHI EX320U-ST i EX321U-ST" per sol·licitar una làmpada de substitució al Servei TIE. El procés de substitució de la làmpada tampoc entra en garantia.

Per allargar la vida útil de la làmpada, es recomana apagar el projector quan no està en ús.

Durada de la garantia: 7 anys in situ. Finalitza el novembre 2019

Si l'avaria correspon a la quota lliurada amb número d'expedient CONTR 2012 1603 s'haurà de complimentar el formulari següent:

En els casos que no sigui possible enviar el formulari, podeu enviar un correu amb les dades demanades al formulari, al CAU (Centre d'Atenció d'Usuaris) de ACISA mitjançant  l'adreça de correu:  servicedesk.si@acisa.es
A més es remetrà una còpia del missatge (CC:) a l'adreça:  suport@educacio.caib.es .