Imprimeix
Categoria: Execució de garanties
Vist: 3870

 

Abans de donar avaria heu de tenir en compte que la garantia NOMÉS inclou defectes de maquinari i per tant si es passen incidències de programari, configuració o degudes al mal ús de l'equipament l'empresa adjudicatària podrà aplicar els corresponents càrrecs al centre docent. En cas de dubte ABANS de donar avaria ho podeu consultar amb el CAU d'Educació seguint el protocol que podeu trobar a:
Avaries - Petició suport TIC al CAU

Procediment avaries - Contracte CMN06 2012 5899

Equipament subministrat per APD (Algoritmos, Procesos y Diseños, S.A):

LOTCarretó fabricat per APD per a la càrrega, emmagatzematge i transport d'ordinadors ultraportàtils

Durada de la garantia:10 anys in situ. Finalitza el 8 de gener de 2023.

Vos recordam que a la secció Carretons disposeu de tota la informació relativa al funcionament i configuració dels carretons.

Si l'avaria correspon a la quota lliurada amb número d'expedient CMN06 2012 5899 s'haurà de complimentar el formulari següent:

En els casos que no sigui possible enviar el formulari, podeu enviar un correu amb les dades demanades al formulari, al CAU (Centre d'Atenció d'Usuaris) d' APD mitjançant l'adreça de correu:  suport.caib@gapd.es
A més es remetrà una còpia del missatge (CC:) a l'adreça: suport@educacio.caib.es .

En darrer terme en què la comunicació per correu electrònic no sigui possible es podrà fer servir el formulari web de l'adreça http://www.gapd.es/postventa/solicitud.htm o bé telefonar al número 93 209 7000, així com es podrà enviar un fax al número 93 202 2793.