Avaries - Petició suport TIC al CAU
Procediment avaries - CONTR 2015 2114
Equipament subministrat i instal·lat per ACISA:
Monitor TFT ACER V196L
Pissarra digital tàctil Smart SB M680
Projector de curta distància Smart V30
Altaveus Genius SP-HF1250B
Instal·lació PDI + Projector + PC Aula + Altaveus
NOTA: Si l'avaria del projector Smart V30 es deguda a un problema de la seva làmpada (per exemple: làmpada fusa o esgotada), no s'ha d'executar aquesta garantia, ja que la seva reposició no entra en garantia.
Consultau l'article "Làmpada de substitució per al projector SMART V30" per sol·licitar una làmpada de substitució al Servei TIE. El procés de substitució de la làmpada tampoc entra en garantia.
Per allargar la vida útil de la làmpada, es recomana apagar el projector quan no està en ús.
Durada de la garantia: 7 anys amb tècnic in situ. 72h temps màxim reparació. Finalitza el 24 de gener de 2023
Si l'avaria correspon a la quota lliurada amb número d'expedient CONTR 2015 2114 s'haurà de complimentar el formulari següent:
En els casos que no sigui possible enviar el formulari, podeu enviar un correu amb les dades demanades al formulari, al CAU (Centre d'Atenció d'Usuaris) de ACISA mitjançant l'adreça de correu: servicedesk.si@acisa.es
A més es remetrà una còpia del missatge (CC:) a les adreces: suport@educacio.caib.es i cau.educacio@fundaciobit.org