Avaries - Petició suport TIC al CAU
Procediment avaries - CONTR 2016 2487
Equipament subministrat i instal·lat per UTE IECISA - Afiven Extremadura SL:
Projector de curta distància Smart V30
Altaveus OEM Pro 40W
Instal·lació PDI + Projector + Altaveus
NOTA: Si l'avaria del projector Smart V30 es deguda a un problema de la seva làmpada (per exemple: làmpada fusa o esgotada), no s'ha d'executar aquesta garantia, ja que la seva reposició no entra en garantia.
Consultau l'article "Làmpada de substitució per al projector SMART V30" per sol·licitar una làmpada de substitució al Servei TIE. El procés de substitució de la làmpada tampoc entra en garantia.
Per allargar la vida útil de la làmpada, es recomana apagar el projector quan no està en ús.
Durada de la garantia: 7 anys amb tècnic in situ. Finalitza el 24 de gener de 2024
Si l'avaria correspon a la quota lliurada amb número d'expedient CONTR 2016 2487 s'haurà de complimentar el formulari següent
NOTA: L'adjudicatari ens ha sol·licitat que, si és possible, es posi la descripció de l'avaria en castellà amb l'objectiu d'evitar mals entesos així com facilitar la seva feina ja que el seu CAU es troba a Madrid:
En els casos que no sigui possible enviar el formulari, podeu enviar un correu amb les dades demanades al formulari, al CAU (Centre d'Atenció d'Usuaris) de IECISA mitjançant l'adreça de correu: cisi@iecisa.com
A més es remetrà una còpia del missatge (CC:) a les adreces: suport@educacio.caib.es i cau.educacio@fundaciobit.org