Imprimeix
Categoria: Execució de garanties
Vist: 724

Abans de donar avaria heu de tenir en compte que la garantia NOMÉS inclou defectes de maquinari i per tant si es passen incidències de programari, configuració o degudes al mal ús de l'equipament l'empresa adjudicatària podrà aplicar els corresponents càrrecs al centre docent.


En cas de dubte ABANS de donar avaria ho podeu consultar amb el CAU (Centre d'atenció a l'usuari) d'Educació seguint el protocol que podeu trobar a:

Avaries - Petició suport TIC al CAU

Procediment avaries - Acord Marc 2021/1

Durada de la garantia: depèn de la data del subministrament i de les OPCIONS escollides en el moment de fer la comanda. Tots els equips subministrats en el marc d'aquest Acord Marc (en qualsevol lot) han de dur una etiqueta que indiqui l'empresa que ha servit la comanda, la data efectiva del subministrament i la data de finalització de la garantia.

Per comunicar una avaria de qualsevol contracte basat en l'Acord Marc 2021/1 s'haurà de complimentar el formulari següent:

En els casos que no sigui possible enviar el formulari, podeu enviar un correu amb les dades demanades al formulari, al CAU (Centre d'Atenció d'Usuaris) de l'empresa del vostre equipament subministrat.
A més es remetran còpies del missatge (CC:) a les adreces:  suport@educacio.caib.es i cau.educacio@fundaciobit.org

Equipament subministrat:

           contacte
     CAU Garantia    Compra
  • Lot 1. Portatil Bàsic - 14''
       
    • ICONO
   sat@icono.cat    comandes@icono.cat
  • Lot 2. Portàtil tàctil 2 en 1 - 11,6''
       
    • ICONO
   sat@icono.cat    comandes@icono.cat
  • Lot 3. Portàtil de gama alta - 15,6''
       
    • ICONO
   sat@icono.cat    comandes@icono.cat
    • TEKNOSERVICE
   sat@teknoservice.es     samuel.rodriguez@teknoservice.es