Avaries - Petició suport TIC al CAU
Procediment avaries - Contracte CONTR 2017 1995
Equipament subministrat per DISPAL-SEIDOR :
Pissarra digital tàctil PROMETHEAN ActivBoard AB10T78D
Projector de curta distància ViewSonic XGA 1024x768 LightStream PJD5353DS
Altaveus
Instal·lació PDI + Projector + Altaveus
NOTA: Si l'avaria del projector ViewSonic es deguda a un problema de la seva làmpada (per exemple: làmpada fusa o esgotada), no s'ha d'executar aquesta garantia, ja que la seva reposició no entra en garantia.
Consultau l'article "Làmpada de substitució per al projector ViewSonic LightStream PJD5353LS" per sol·licitar una làmpada de substitució al Servei TIE. El procés de substitució de la làmpada tampoc entra en garantia.
Per allargar la vida útil de la làmpada, es recomana apagar el projector quan no està en ús.
Durada de la garantia: 7 anys. Finalitza 29 de gener de 2025.
Si l'avaria correspon a la quota lliurada amb número d'expedient CONTR 2017 1995 s'haurà de complimentar el formulari següent:
En els casos que no sigui possible enviar el formulari, podeu enviar un correu amb les dades demanades al formulari, al CAU (Centre d'Atenció d'Usuaris) de DISPAL-SEIDOR mitjançant l'adreça de correu: soporte@seidortech.es
A més es remetran còpies del missatge (CC:) a les adreces: mdomingo@seidor.es, suport@educacio.caib.es i cau.educacio@fundaciobit.org